adakah aku berdosa?

dewasa ini.aku banyak melukakan hati orang yang ku sayangi.aku tidak mengerti mengapa ini terjadi.aku terasa begitu berdosa.aku telah melukakan hati orang paling aku sayangi.dek kerana aku tidak mahu dia tahu aku susah disini.aku mengerti akan perasaannya.tapi apakan daya.aku tidak mahu dia susah hati akan ku.cukuplah dengan apa yang dilakukan oleh insan lain kepadanya.kepada teman ku , terima kasih kerana sudi bersama ku.aku bukan tidak mahu berkongsi perasaan itu.tapi, aku tidak mahu kamu jua susah kerana ku.aku mahu kamu semua ceria di sisi ku.harap kamu faham akan itu.bukan ego atau apa.sayang ku melebihi segala.tentang perasaan ku terhadap insan di sini , aku tidak memberi apa harapan.kerana perjalanan masih jauh.teman ku di jhr , aku tidak berniat melukaimu.namun, aku tahu kita banyak melukai sesama sendiri sejak kejadian itu.tapi , ku harap kau mengerti akan keputusan itu.walau aku tahu kau terluka , tapi sedar aku lebih terluka kerana melukaimu teman.

0 Sakit Hati:

Catat Ulasan

 
Alright reserved by kb|Seksyen 302 Kanun Keseksaan (Akta 574) yang membawa hukuman gantung sampai mati jika anda didapati bersalah.