Pakai Tudung @ Langsir


salam
mirul just nak share opinion mirul perihal tudung ala hana tajima simpson
mulanya
mirul sokong
sebab lain dr lain
siap inovasi dan tq kpd yuna kerana memperkenalkannya
atleast menunjukkan remaja pandai berfesyen 
manis
sofistikated
namun
yang membuat mirul menyampah kat kampus ni
pakai ala hana tajima tu ok
the probs is dah mcm langsir dah mirul tgok
terbelit2
ala 'scurting'
pelamin
alas meja
terburai sana
sini
ada lak tudung ada aksessori bermanik
penyangkut la
apa la
pelik la
ley ikut fesyen
tp ikut keselesaan
dan menampakkan anda bukan fesyen victim

5 ulasan:

  1. kahkahhhhhh..depend on org nak menilainyaaa

    BalasPadam
  2. saya x kisah nak berfesyen . kene tempat dan cara ni sedih tgok pakai cm tu .

    BalasPadam
  3. agree with kamu... itulah kadang2 ANA pun rimas tengok mereka di kampus.. setakat nak pergi kelas je kot.. tak perlu melampau kan??? pakai tudung sarong je kan mudah & ringkas.. boleh nak berfesyen tapi tengok lah keadaan...
    (^__*) mirul,sila follow blog saya ...
    -> http://farahfarahanah.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. macam2 dah trend bertudung sekarang. hihi~

    BalasPadam
  5. stuju ngan entri ni..hee..XD

    BalasPadam

 
Alright reserved by kb|Seksyen 302 Kanun Keseksaan (Akta 574) yang membawa hukuman gantung sampai mati jika anda didapati bersalah.